Οι δημόσιες και δωρεάν συγκοινωνίες είναι ανάγκη και δικαίωμα των πολιτών και όχι εμπόρευμα. Η σημερινή παραχώρηση της λειτουργίας του μετρό -μια λειτουργία η οποία δυστυχώς ακόμη αργεί- σε εργολάβο είναι άλλη μια κίνηση προς την κατεύθυνση της ιδιωτικοποίησης, με την οποία φυσικά συμπλέει πλήρως για άλλη μια φορά η διοίκηση Ζέρβα, όπως έχει κάνει ήδη και σε άλλους τομείς.
Τη φιέστα σήμερα θα πλαισιώσει και ο πρωθυπουργός, Κ. Μητσοτάκης, επί της διακυβέρνησης του οποίου, στο πλαίσιο της πολιτικής των ιδιωτικοποιήσεων που τόσο αγαπάει, θρηνήσαμε τόσους νεκρούς στα Τέμπη.
Πρόκειται για τον ίδιο πρωθυπουργό που το 2019 υποσχέθηκε από το βήμα της ΔΕΘ ότι το μετρό θα λειτουργούσε τον Απρίλιο του 2023, δύο χρόνια μετά την τότε προγραμματισμένη του έναρξη το 2021, ωστε να είναι έτοιμος ο σταθμός Βενιζέλου, ενώ τώρα κυβερνητικά στελέχη μιλούν για το 2025, με τους εργολάβους να έχουν λάβει εκατομμύρια ως αποζημιώσεις για καθυστερήσεις με ευθύνη του δημοσίου.
Η Πόλη Ανάποδα, ο ΣΕΑ και πολλοί ακόμη φωνάζαμε από το 2019 ότι αυτό θα μπορούσε να αποφευχθεί με την αρχική λειτουργία των 12 από τους 13 σταθμούς, μέχρι να ολοκληρωθεί κι ο σταθμός της Βενιζέλου με τα αρχαία στη θέση τους. Κι όλα αυτά την ώρα που στις 31 Δεκεμβρίου τελειώνουν τα ευρωπαϊκά χρήματα για την κατασκευή του και όλες οι επιπλέον δαπάνες θα πέσουν στις πλάτες του ελληνικού λαού.
Η λειτουργία του μετρό, η κατασκευή του οποίου εδώ και τόσα χρόνια συνεχίζει να επιβαρύνει την πόλη μας -οικονομικά, συγκοινωνιακά, περιβαλλοντικά, χωρίς να ξεχνάμε και το έγκλημα της απόσπασης των αρχαιοτήτων του σταθμού Βενιζέλου- σήμερα θα περάσει στα χέρια ιδιώτη. Όσο και αν πασχίζουν να πιστέψουμε ότι είναι για το καλό όλων και την αναβάθμιση της ποιότητας των μετακινήσεων, εμείς στο ίδιο επικίνδυνο έργο δεν μπορούμε να γίνουμε θεατές.
Διεκδικούμε και υπερασπιζόμαστε ΔΗΜΟΣΙΕΣ, ΔΩΡΕΑΝ, ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
ΟΛΕΣ/ΟΙ σήμερα, Τετάρτη 4 Οκτωβρίου, 12:30 στο Άγαλμα Βενιζέλου!